Saturday, March 4, 2023

THE SUPER VILLAINS - MALEFICENT Cover WIP

 



         

          I present here the WIP of the illustration with Maleficent that will be the cover of the Limited Edition of my new Artbook The Super Villains. Here below you can see the stages of the spectacular coloring work done by Cris Ortega.

         This new artbook will have two different editions: Classic Edition & Limited Edition and will be published after the summer by my French publisher Idées Plus, who also published my previous artbook Legendary Heroes.

       Here you can see my previous collaborations with Cris Ortega:

                       https://crisortega.com/color.htm

...........................................................................................................................................................................

        Je vous présente ici le WIP de l'illustration avec Maléfique en couverture de la Limited Edition de mon nouvel Artbook The Super Villains. Ci-dessous, vous pouvez voir les étapes de la mise en couleur réalisée par Cris Ortega.

       Ce nouvel artbook aura deux éditions différentes: Classic Edition & Limited Edition avec la publication prevue après l'été chez mon éditeur Idées Plus, qui a également publié mon précédent artbook Legendary Heroes.

       Ici vous pouvez voir mes collaborations précédentes avec Cris Ortega:  

           https://crisortega.com/color.htm